Rate this page
پرسش و پاسخ
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
آیا برای خرید از گیلی شاپ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر - نیازی به ثبت نام نیست! اما برای اطلاع رسانی که وضعیت سفارش و... می باید در سایت عضو شوید و یا از طریق تلفن های موجود در سایت نسبت به ارتباط با ما، اقدام کنید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله - شما از طریق تلفنی نیز می توانید سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می توانید در واتس آپ نیز به ما پیام بدید.
مرسولات پس از ثبت سفارش حدودا چه تاریخی به دست من خواهد رسید؟
تمامی مرسولات در بازه زمانی 5 الی 7 روز از مقصد (گیلان - شهرستان رودسر) به آدرس مشتری ارسال خواهد گردید.
شماره اتوبوس و ترمینال را برای ما ارسال می کنید؟
به دلیل سفارشات زیادی که ترمینال از طریق سیستم اتوبوس رانی ارسال خواهد کرد، متاسفانه به دلیل تماس های مکرر مشتری و شرایط مسیر امکان ارسال اطلاعات راننده و شماره تماس ایشان، مقدور نیست. هنگامی که بار شما به شهر مقصد برسد، ترمینال با شما تماس خواهد گرفت.